Läsarfråga

Anonym om Hello Kitty:
hejhej! Man ser inte din blogg, du kanske skulle ha en ny design? (Denna är jättefin, men man kan lixom inte se den, den bara försvinner) Så jag skriver bara snabbt så det inte går väck igen! Skulle vara mycket, mycket bättre om det kom en ny design så man kunde se dina inlägg (Fast att den här är jättefin!) Man kan då inte se inläggen, de bara försvinner så man kan inte läsa, fast ibland ser man det. Som jag gjorde nu så jag skulle bara skriva detta så du ser! Sa väl några saker många gånger, men skit samma. Ha det bra! Kram :)

Svar:
Jag ska ändra design nu till vintern eftersom denna är mer somrig. Men jag är nöjd med denna så jag tänker inte byta förrän vid december månad.
Det går att se mina inlägg och bloggen man håller bara över startsida och sedan trycker man ner med piltangenterna sedan kan man flytta musen när man kommit ner till det vita och får bara hålla musen inom det vita området, svårt?
Hur lata är ni inte igentligen? Det är dom två viktigaste sakerna som funkar bäst, att se inläggen och att kommentera!

Hoppas du blev nöjd, och ställ gärna fler frågor jag svarar på allt!

Anonym

förlåt att jag inte fattade då.

2010-11-15 14:41:45
Anonym

Jag blev nöjd. :) Menade absolut inget illa. Jag är lite trög ibland bara sen hade jag brottom och jag vet inte. Var väl lite arg på mig själv som inte fattade, hehe :p aja. Din blogg är jättebra! Förlåt om du tyckte det var taskigt för det var absolut inte så jag menade! :)

2010-11-15 21:01:27

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback