Hello Kitty


Anonym

hejhej! Man ser inte din blogg, du kanske skulle ha en ny design? (Denna är jättefin, men man kan lixom inte se den, den bara försvinner) Så jag skriver bara snabbt så det inte går väck igen! Skulle vara mycket, mycket bättre om det kom en ny design så man kunde se dina inlägg (Fast att den här är jättefin!) Man kan då inte se inläggen, de bara försvinner så man kan inte läsa, fast ibland ser man det. Som jag gjorde nu så jag skulle bara skriva detta så du ser! Sa väl några saker många gånger, men skit samma. Ha det bra! Kram :)

2010-11-13 19:09:16

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback