This sunlight is shining just for us.

Idag åkte vi skridskor i skolan, gick väl sådär men jag ramlade inte i alla fall, känner mig nöjd ändå eftersom jag inte har åkt på flera år. Hill var som om hon vore född på isen, herregud vad hon åkte, och aldrig ramla!
Imorgon ska alla tjejer i min klass ta vaccin mot Livmoderhalscancer (HPV), jag är sjukt rädd för nålar/sprutor så jag vet inte riktigt hur det kommer gå. Jag brukar oftast sitta och säga "Nej ta den inte, ta den inte!!!" samtidigt som jag kollar på när hon ska sticka, då trycker hon bort mitt huvud och jag kollar igen sen. Haha så det tar oftast väldigt lång tid för mig där inne hos skolsyster, och jag skrämmer alltid upp de andra som hör ut vilket jag inte ens är medveten om. Önska mig lycka till!! :)



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback