Rasberries, pear and banana.

Haha tror jag gillar att ta kort på frukostar, i alla fall så äter jag frukost NU!! Haha!
Yoghurt med päron, hallon och banan är nog det godaste som finns att äta till frukost. Älskar att äta yoghurt med olika frukter och bär i :)


Mathilde

Var med och TÄVLA om 2 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG SOM GÄLLER TOM SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är ett program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande).

Direktlänk: http://happyfluffy.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-gratis-plus-abonnemang-hos-remb.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla kolla gärna in min blogg ändå. =D

2012-03-20 08:14:51
URL: http://happyfluffy.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback