Mad

Idag var vädret helt underbart, när jag kollade på termometern i skolan var det +19, våren är på väg! :D
Eftersom vädret var så fint så satt jag och Ella på vår balkong och fika, sedan satt vi på "altanen" och sedan när solen började gå ner satte vi oss i uterummet och pratade. Hur skönt som helst!

Någon har loggat in på min Facebook och jag gissar på att den bytt mitt lösenord eftersom nu funkar det inte och jag har skrivit in det hur många gånger som helst. Dessutom satt jag och skrev med någon som trodde de hade hittat en sak som var mitt, och nu kan jag inte fortsätta att skriva och det var ju viktigt också! :(
Vet inte vad jag ska ta mig till, så himla onödigt att göra så mot andra!!! :(



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback