I will never let you go

Igår var jag med Ella och Hill, när vi kom hem till mig så ställde jag mig i duschen och när jag kom ut så hade Hill och Ella gjort chokladbollar åt oss. Sen satt vi nere i vårt tv rum såg på Family Guy :D
Idag efter Tyskan så följde Moa med mig och Hill hem och då gjorde vi kladdkakasmet och såg på Bad Teacher. Vid 18:50 åkte vi och åt pizza, vi satt där i ca 2h så jag kom hem för ett bra tag sedan.
Imorgon har jag gitarr och Ella var sjuk idag så jag kanske måste sitta och äta själv, för vi har gitarr på matrasten och måste därför gå tidigare till maten. Får hoppas hon blir frisk!
Tycker om er ♥

Clara

HAHA kladdkakssmet...♥

2011-09-08 19:54:09

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback