Today

Idag efter skolan gick jag, Ella, Hill, Agnes och Axel till Melins och köpte godis. Sen åkte jag, Ella och Hill tillbaka till skolan och låg i storagungan och mest bara chillade (haha, låter jättekul!).
Sen klättra vi runt på klätterställningen som om vi vore fem eller nåt. Vid fyra var Ella tvungen att åka hem för hon skulle ha handbollsträning så vid fem åkte vi dit och jag och Hill kollade på när hon spelade.
Jag och Hill drog hem vid sex för vi skulle med Nisse och handla :)
Ikväll ska jag kolla på två filmer som går på tv och äta Pringles :D

En helt random bild som jag tog igår!



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback