Sometimes you have to be your own hero

Jag förmodar att de flesta undrar varför jag inte bloggar. Men det är så mycket som jag tycker går före, kompisar, läxor och annat. Och dessutom så har jag hela helgen hållt på med en ny bloggdesign till min blogg och ska nog fortsätta nu till helgen också. Men jag mår bra, var väldigt förkyld förut men nu har det gått över och jag hoppas att inte ni är lika fökylda som jag var då :P

Jag vet att det är lite fail att jag redigerat bort prickarna som kommer när man använder denna funktion på webbcam (för er som sett den på fb & dayviwes) men dom störde mig hemskt mycket!

Olivia

Ska du byta blogg? =)

2011-09-20 07:43:49
URL: http://ahlins.devote.se

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback