Mingle evening at Stila on Monday

Hej alla fina!
Jag suger på det här, har verkligen inget att blogga om. Ni får hjälpa mig, vad som helst! Förutom enhörningsplåster ;)

Har inget intressant att säga, förrutom att i helgen ska jag hjälpa min mamma att byta galgar på alla kläder i hennes butik, lär bli jobbigt. Men det är lättförtjänta pengar :D
Och på måndag (om en vecka alltså) så öppnar mamma med alla skorna i hennes butik, jag tror att nästan alla skor har kommit så måste åka ner till affären och kolla på dom! :)
Jag kommer att fotografera en del där också, alltid kul med mingelkvällar :D

♥ Måndag 12/9 kl 19:00 öppnar Stila upp med höstskor
♥ Kvällens erbjudande
♥ Chans på presentkort om du handlar över 500
♥ Mingel
Men som sagt, på måndag öppnar det och alla är såklart väldigt välkomna!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback