Kraschat

Min dator har kraschat, eller i alla fall skärmen. Har ingen skärm hos pappa så får vänta till söndag när jag åker till mamma. Man kan väl inte säga att jag är så ledsen för det, den har varit sönder jättelänge så jag visste ju att någon gång skulle den ju gå sönder. Det är mest innehållet som jag vill ha, alla bilder, filmer, dokumment, ja allt! Ska köpa USB imorgon så jag kan föra över dom till mammas dator som jag ska få när hon köper ny. Jag funderar på en ny blogg, har redan kommit på namnet. Eller så köper jag ett eget domän så kan jag ha kvar allt men ändå byta namn på bloggen :) vi hörs senare finisar! :D

(:

skaffa en ny blogg, fast den här är endå jätte fin! ^^

2011-09-23 18:46:10
Moa

Filippa köp en extern hårddisk istället, ett usb kommer du inte så långt på om du inte köper ett för runt 800, å då kan du lika gärna köpa en extern hårddisk :D

2011-09-23 22:53:25
hanna

Jättefin blogg! :):):)

2011-09-30 18:32:11

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback