För en person med cancer, är varje dag en kamp

Kolla på videon och sprid den. Vart som helst!
Och ta åt er, börja inte röka, sola solarium eller något annat cancerframkallande, det är bara onödigt.
Förra året dog min rektor i cancer, och jag vet att det säkert var många fler.
Jag hoppas att alla mina vänner ser den här videon, alla i min familj, alla som bor i min stad, alla som ens existerar. För alla dom här personerna i videon har haft cancer, och vet hur det är.
För att för varje person som lever med cancer, är varje dag en kamp.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback