Do you care? I'm feeling fucking useless

Hej alla fina bloggläsare!
Jag är hemma från skolan idag, det känns som om någon bankar med en hammare på mitt huvud och som om någon lagt in en stor dunkande tung sten i magen på mig. När jag låste dörren i morse glömde jag lägga ut nyckeln så nu när Joel (min låtsas/plast/halvstorebror) kom hem låg jag och sov så han hade fått stå och plinga hur många gånger som helst.
Jag hoppas att jag mår bättre imorgon för då har jag gitarrlektion, och det är så typiskt för idag missar jag tyskan :(
Men men, ska försöka ge mig på Italienskan idag, lånade hem en språkkursskiva igår från biblioteket :)

maria :)

Jag lär mig Italienska jag med (:

vi kan prata med varandra sen och så förstår ingen vad vi säger!

hemligt språk ;)

2011-09-23 15:59:04

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback