There's always one girl who are prettier than you, but you must find one guy who doesn't care

Såg just senaste avsnittet av Modelljakten, och åt ckokladbollar.
Är ni också som jag? Man säger till sig själv att "Nej, nu måste jag skärpa mig. Ät bara sånt där en gång i veckan!", och sedan sitter man där en torsdags kväll och äter lite godis och kommer på sig själv att man faktiskt redan har ätit godis två gånger i vekckan och denna kväll lär ju inte va den sista.
Så sitter man där, kollar på 12 snygga tjejer med helt perfekt kropp..och äter godis/chips/kakor(!) (ja allting sådant ni vet) och vet att den där kroppen lär ju inte jag få.
Typiskt mig!

Bild från Mallorca, tykte den passa in lite :)

ioanna :)

Jag Älskar bilden på ALLA sätt! <3

2011-11-17 20:06:42
URL: http://ioannaseleas.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback