Skaffa en dröm

Vet bi vad jag skrattar åt, och vad jag faktiskt (tyvärr) tycker är lite konstigt?
Ni vet när någon säger att "jag ska bo kvar här när jag blir stor, jag vill ha det som det alltid har varit", då skrattar jag. Jag menar, kom igen! Ska du inte ens byta hus? Visst, det är ju klart du kan bo kvar här, ingen hindrar dig från det. Men du kanske endå ska ut och kolla runt lite i andra städer, kanske bor du där i ett år och kommer sedan på att, nej jag gillar nog min hemstad bättre!
Själv tycker jag det är viktigt att komma ut lite och se sig omkring, åtminstone att flytta till ett nytt hus i staden. Jag siktar där emot lite högre än andra gör kanske, jag vill bosätta mig någonstans i USA. Först va utbytesstudent där och se om jag gillar det, sen flytta dit med typ en kompis, hitta en fin kille och sen skaffa eget.
Man ska alltid ha en dröm, ett mål som man ska sikta mot och sen när man kommer dit så skaffar man ett nytt mål.
Men alla har ju olika åsikter, och det är ju bra, tänk om alla var likadana liksom :o

Men som sagt, gör det du själv vill i livet, följ hjärtat och din magkänsla. Ingen annan ska bestämma hur du ska göra när du blir stor!



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback