Klipptid

Hej alla fina!
Har bokat tid hos frisören imorgon så ska klippa mig. Ska nog klippa bort allt slitet, så det lär bli rätt kort, och sen kanske jag klipper så min lugg (som jag håller på att göra så den växer ut) passar till att ha mittbena. Hoppas det blir bra, brukar inte bli så nöjd när jag klippt mig hos frisör, men i värsta fall får jag ju fixa det själv hemma (som jag brukar ;)).
Dödade en spindel nyss, kommer säkert regna inatt :(


Amanda

FINING!! <3

2011-11-10 20:34:28
URL: http://amandaahlin.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback