Kalas

Förlåt för så seg uppdatering, jag som just lovat att börja blogga mer.
I alla fall så ska jag idag till min kusin som fyllde år i torsdags, men idag är själva det stora kalaset eller vad man säger. Hon han fyllt 10 år, så grattis till dig Tuva!
Vaknade idag av att Linda (min moster) kom och krama mig, sen kom min kusin också, så gullig hon är!
Ska sluta prata om sånna tråkiga saker nu och fixa mig så vi hinner i tid till kalaset :)


Rebecka

Hej! :)

vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

har en tävling som pågår nu!

kika då in på min blogg, och skicka en kommetar om att du är med.

ursäkta om du inte gillar sånhär kommentar.

Kram!

2011-11-07 18:03:22
URL: http://rrebeckaandersson.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback