I want to be with you

Jag är kär i den finaste killen i världen. Jag kan liksom inte sluta tänka på dig. Jag hade bara velat skita alla onödiga regler som att man inte kan bli kär i någon som är så mycket äldre. Det är svårt att säga att jag saknar dig, men det gör jag. Verkligen. Jag vill vara med dig, förevigt.
Jag kommer aldrig komma över honom. Det spelar ingen roll hur lång tid som går, mitt hjärta kommer alltid att stanna upp när jag
hör en speciell sång.Jag kommer aldrig komma över honom. Det spelar ingen roll hur lång tid som går, mitt hjärta kommer alltid att stanna upp när jahör en speciell sång.

=)

Du var väldigt fin utan smink <3<3<3

//en tjej :)

2011-06-13 21:12:55

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback