Talk, talk, talk

Hej och hå!
Igår var jag med Moa och Ioanna. Vi gick hem till mig och bakade kladdkaka.
Sen hade vi tänkt att gå på Kabarén eftersom Ioanna inte hade sett den. När vi kom dit vad det typ fullt så vi fick inte se den eftersom jag och Moa redan hade sett den. Och efter oss kom typ 20 personer som fick gå in och 10 av dom hade redan sett den :S
Men det gjorde faktiskt inget, för vi drog till stadsparken och åkte till Scenen. Då såg vi att dom spelade in Ensam mamma söker! Hur coolt är inte det? Vi stod och skrek för vi ville vara med men dom gick istället, haha! Sen så smög vi på dom och tog värsta paparazzi bilderna ;)
När Ioanna skulle hem så cyklade jag och Moa hem till Moa och åt mat och sen gick jag hem.

Och idag har jag varit med Ella, vi var på mammas affär och fotograferade till veckans nyheter och sen åkte vi till Scenen, vi hade hittat en tändare så vi satt och brände löv, kul tidsfördriv! Sen åkte vi till Ica och köpte jordgubbar, så gott! Då åkte vi ner till hamnen och åt dom där och sedan åkte vi till busshållsplatsen för Ella skulle hem till sin pappa som bor i Skövde och busschauffören var typ asrolig som skulle köra!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback