Jump (for my love)

Hejsan!
I tisdags var jag med Ella, vi solade på vår baksida hela dagen och fick lite färg. Sedan åkte vi och kolla på fotbollsmatch. När jag kom till Ella var Michelle där så vi tre gick och kolla.
Och igår var jag med Ella igen, vi åkte till Ica och köpte jordgubbar, rulltårta och godis. Sedan åkte vi till Mullsjön, dock hade vi inte så tur med vädret så vi badade inte. Och ikväll ska jag nog på fotbollsmatch igen tror jag.
See you later alligator!



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback