A new haircut

Jag och min mamma satt igår på Vete & Råg och fikade. Då sa hon att om jag klippte av mitt slitna hos en riktig frisör så kunde hon betala. Och det gick jag med på såklart, vem tackar nej till saker som är gratis?

Anledningen till att jag inte gjort det förut är att jag nästan svimmade sist, har varit nära att göra det två gånger i rad. Men denna gången fick jag ha bara en handduk på axlarna och inte något skynde som gör att man inte får hår på sig. Och denna gången gick det bra. ^_^

hedda

men gud filippa vad fint själv klippte jag mig i fredags:)

2011-05-15 08:27:04
linnea

hejj! du har fått en fin ny frisyr som gör dig till en fin ny människa. Det var heller inget fel på din förra frilla!

Jag diggaaar dig oavsett hur du en ser ut!:) Filippa.

/Linnea



2011-05-15 18:50:46
issa

varför svimmar du typ? ;o

:)

2011-05-15 19:19:20

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback