._________________.

Hello everybody!
Är hemma från skolan sen typ en 40 minuter sedan. Idag gick jag till skolsyster oså ville jag ha alvedon, och då frågade hon vad jag hade för ont och om jag ätit frukost. Och slarvig som jag är så gör jag ju inte det, och då fick hon ringa till skolmatsalen så fick jag en macka och frukt. Och jag fick sitta där helt ensam :( *stackars mig*.

Sen på träslöjden skulle jag slipa till min lilla träbit på en slipmaskin typ, då kom jag med mitt pekfinger i vägen så det går ner lite där, ajjaj!
Snart ska Marie skjutsa in mig och Moa till skövde så ska vi shoppa lite ;)
Visar kanske lite senare vad jag köpt, hihi.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback