Jag avslöjar varför vi var i Stockholm och Varberg

För er som har undrat vad det är min mamma ska börja sälja, som jag även nämnt om innan i bloggen där jag sagt att jag skulle på hemligt äventyr. Och igår var vi på sista inköper i Stockholm, förra va i Varberg.
Det är nämligen *trummvirvel*.. skor!
Skorna är i högsta kvalitet och märkerna är bland annat Shepherd, Tommy Hilfiger och via vai.
Detta kommer öppnas i samma butik som hon har alla kläder och inredning just nu i, det är ett ställe som är igenstängt just nu.
Detta öppnas i början av September i höst, så det blir alltså höst och vinterskor som hon börjar mer.
Jag berättar mer om detta när det börjar närma sig.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback