UKM

Hejsan mina bloggläsare!
Igår var jag och sålde korv på UKM (Ung Kultur Möts), först var det inte någon som köpte men efter ca 1,5 timme så kom det jättemånga så det var väldigt svårt att veta vem som hade betalat och vem som väntade osv.
Men vi hade skoj iallafall. Jag tog några bilder men de flesta blev bara dåliga så jag har inte så många.

Först så fixade vi lite, eller aa jag antar att det var Olle som fick göra det mesta. Sen så satt vi och snacka och sånt och när alla som sjöng och de var färdiga så kom då som sagt nästan alla och köpte korv.
Sen stod Mikaelah och Anton och var lite sådär sociala och så stod vi och flummade lite då med.
Några bilder blev lite suddiga, men jag visste vad jag skulle ha inställningarna på kameran på eftersom det var lite mörkt.
Tack iallafall Moa, Clara, Amanda och Johannes som mest var med sina kompisar, och såklart till alla kunder som köpte så Claras klass kunde få pengar till klasskassan.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback