Svar på frågor

Om man såg dig på stan, skulle man få komma fram och ta kort och sånt med dig då?
Haha, när jag läste denna fråga blev jag typ först full i skratt, för jag är ju verkligen ingen känd bloggare. Men det är klart man får.

Vart kontaktar man dig?
Jag har en liten ruta i header där det står, klicka där på ;)

Får man göra idolbilder till dig?
Självklart!

Hur tar du så bra bilder? Hur redigerar du dina bilder?
Hihi, tack det vet jag inte. Jag testar mig fram med olika funktioner. Och läser bloggar där dom tipsar, Cornelia är väldigt bra på att förklara!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback