Stockholm

Tidsinställt
...........................
Hello, just nu är jag påväg till Stockholm. Tro det eller ej men jag har aldrig varit där innan, så nu blir jag av med min Stockholm-oskuld. Vi ska på inköp till mammas affär över dagen. Jag får inte berätta än vad det är för något, it's secret! Får göra det på måndag om inte annat.
Jag längtar jättemycket tills i höst för det är då dessa släpps i hennes butik.

Nostariel-->foto

fin blogg! :)

2011-03-27 08:59:29
URL: http://nostariel.blogg.se/
hedda

gaaa är så sjukt nyfiken vad det är!!! men ha det så kuligt i den vakra staden stockholm!! men jag har hittat en jätte söt dress/kläning på melba som heter hedda dress:P men vi ses i morron då hemligheten avslöjas! blev mycket text nu:D

2011-03-27 09:26:06

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback