Rädda barnens katastroffond

Idag har jag stått vid Ica och Konsum som jag berättade om förut och samlat in pengar för Rädda Barnens katastroffond. Alltså går pengar till t ex Libyen, Japan och fler länder som har det svårt just nu. Jag tror att vi samlat ihop mellan 600-700 kr på typ 1h 30min. Det var t om folk som gav 100 kr :)
Jag känner att jag gjort en god gärning iallafall och vi ska snart som möjligt göra dett igen.
Och Sara som var våran handledare just då var också trevlig och snäll, hon fick stå med oss eftersom barn under 18 år inte får stå utan vuxen och vi har pratat smått om att starta en ungdomsförrening.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback