Min hemliga internet-hobby

Jag har en faktiskt en internet-hobby som många kanske tycker är lite konstig, men jag verkligen älskar att kolla på hotell i olika länder (speciellt i asien) och vart dom ligger, jämföra priser osv.
Idag kollade jag på hotell i Thailand - Bangkok, och när jag hittade ett hotell så blev jag verkligen sugen på att vinna lite pengar och sedan sticka dit!
Kolla inte nedan om ni lätt blir sugna på att åka iväg och resa :)




Lebua at State Tower i hjärtat av Bangkok ligger nära Sri Mariamman-templetLumphinee Park och Siam-torget. I närheten finns även Wat Suthat och Wat Saket.

Lebua at State Tower har ett fullständigt spahälsoklubbutomhuspoolspa-badkar och ångrum. Affärsbekvämligheter på den här 4.5-stjärniga fastigheten omfattar företagscentermötesrum för små grupper och teknisk support. Denna fastighet i Bangkok har restaurangbar/lounge och bar vid poolen. Gästerna serveras kostnadsfri frukost varje morgon. Mot en tilläggsavgift har gäster tillgång till flygplatstransportGästparkering är kostnadsfri. Ytterligare bekvämligheter omfattar spa-behandlingarfitnessanläggning ochbastu.

Lebua at State Tower har 357 rum. Tv:n har kabelkanaler och dvd-spelare. Rummen har kostnadsfri trådlös Internetanslutningcd-spelare och kostnadsfria dagstidningar. Rummen på denna 4.5-stjärniga fastighet har pentry med mikrovågsugnkylskåpoch kaffe-/tebryggare. Badrummen har separat badkar och duschtelefonbadrock och designertoalettsaker. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning finns tillgänglig.

Nå, blir ni lika sugna som jag?

Tsukii

sv: jaa visst är den! :D hm jag har ingen aning faktiskt! :/

2011-03-12 16:42:42
URL: http://tsukii.se
- bbella | the asian one ::

vann du dagens blogg ? :o

om inte , anmäl dig igen <3

2011-03-12 18:57:35
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Amanda

Tack för kvällen :) haha det var roligt att prata med dig i "verkligheten" , hoppas vi kan ses nån gång igen! :)

2011-03-12 20:48:31
URL: http://aaahlins.blogg.se/
Amanda

Du verkar/är vara väldigt snäll :) och är riktigt söt!

2011-03-13 21:03:08
URL: http://aaahlins.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback