Jordbävning i Japan!

Hej, idag i skolan fick jag höra om den hemska nyheten som inträffade inatt i Japan. Jag blev verkligen jätteledsen när jag höra det. För er som inte vet så har det varit en jordbävning nordöst om Tokyo.
En tsunami drar nu in över Japans kust och tsunamivarning har utfärdats vid Rysslans kust och öar i Stilla havet.
Det var ett jordskalv som uppmättes till 9,1 och det högsta man kan ha på en jordbävning tror jag är 10.
Ja ni förstår, kolla HÄR!
Man blir så sjukt ledsen när sånt här händer, och nu är det ju t om Japan, och jag som gillar Japan så mycket, ännu värre!

Uppdate: HÄR finns även en video från svt där man kan se lite mer!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback