Dag 7 - Mitt drömbröllop

Jag har just precis sett på solsidan och faktiskt så pratade vi precis om bröllop och sånt direkt efter eftersom Anna & Alex skulle gifta sig. Så jag berättade hur jag ville ha det på mitt, och nu ska jag berätta för er.

Jag ska gå med en lång fluffig klänning i vitt och precis framme vid prästen i kyrkan ska min kille stå som jag ska gifta mig med. Och i kyrkan ska det vara blommor som man slagit ihop så de ser ut som hjärtan som hänger längs väggarna i den stora kyrkan fullt med människor som enbart kollar på mig och viskar om hur fin jag är i min klänning (Haha!). Och precis när vi kysser varandra ska en vacker kärlekslåt börja spelas av artisten som sjunger låten på riktigt. Och sedan åker vi på en smekmånad i t ex Costa Meloneras, Jumeira Beach, Mauritius eller Maldiverna


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback