Dag 1 - Vad jag längtar till

Det finns sjukt mycket jag längtar till, men speciellt sommaren. Att slippa gå med jobbiga tunga kläder och klä sig i fina klänningar och vara helt bar om benen och att ligga på en sandstrand och sola. 7
För i sommar ska jag även till Mallorca och där är det så sjukt fint, jag var där när jag var liten så jag minns inte så mycket. Men jag har sett bilder och filmer på det och det ser helt underbart ut. Så det är nog det jag längtar efter mest.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback