Sun, sun, sun!

Hejsan svejsan!
Sitter ute på baksidan i vårsolen med datorn och tar det lungt. Ikväll blir det poolparty hemma hos Hill, längtar! Vi ska sova över där så jag kommer inte blogga något ikväll tror jag. Jag tar såklart med mig kameran och det gör de andra också, så bilder kommer! Vet inte riktigt än vad vi kommer hitta på men Hill har sagt att vi skulle ha med oss vattenpistoler eller andra roliga badleksaker typ, haha. 
Ha en riktigt bra dag och sitt inte inne vid datorn allt för mycket ;)


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback