Svaren från frågestunden

Är/var dina föräldrar gifta? Om inte, vem tog du efternamnet ifrån?
Hur lång är du?
Gillar du sushi?
Om sanningen ska fram vill du ligga med alla pojkar på J som du har som vänner på fb då?
Hur länge kan du gå på stan UTAN att vila benen på en pall diverse sittplattser...?
Vad hade du tänkt att INTE göra i sommar?
Vilka bloggar läser du ? :)
Vill du länka mej?
vad vill du bli när du blir stor?
hur många bloggläsare i snitt har du? :)
kommer du någonsin komma över jacob eller så?
har du hört Desirée nilssons(dessies) nya låt om du har tycker du den är bra? om du inte har hört den kan du lyssna på den på vår blogg har ett innlägg om den :)
Kan du berätta en hemlighet om dig själv?
Vad vill du med din framtid, alltså vad vill du bli och sånt?
Vart ifrån får du inspiration? (kläder) :))
nämn något du är bra på att göra! finns alltid något! :DÄr/var dina föräldrar gifta? Om inte, vem tog du efternamnet ifrån?
strävar du efter att bli som Foki?
HAHA, nej!

Är/var dina föräldrar gifta? Om inte, vem tog du efternamnet ifrån?
Mina föräldrar var gifta, men är skilda nu. Så jag fick det som båda hade då.

Hur lång är du?
Jag är 166 cm kort.

Gillar du sushi?
Yes :)

Om sanningen ska fram vill du ligga med alla pojkar på J som du har som vänner på fb då?
HAHA, nej det vill jag inte ^^

Hur länge kan du gå på stan UTAN att vila benen på en pall diverse sittplattser...?
Ingen aning, har aldrig testat.

Vad hade du tänkt att INTE göra i sommar?
Jag hade tänkt att INTE ha tråkigt, men nu så blev det ju tyvärr inte så..

Vilka bloggar läser du ? :)
Kenzas.se
Tyras.se
nyheter24.se/modette/angelicablick
Fokis.se
Oliviaahlins.devote.se
Ahlin.devote.se (hon har dock lagt ner bloggen nu över sommaren :()
Clarasummerton.blogg.se
Vet inte om jag glömt någon, men de är dessa jag läser regelbundet iaf

Vill du länka mej?
Haha, nix. Länkar tyvärr inte folk bara sådär liksom :)

Vad vill du bli när du blir stor?
Ingen aning, vet bara att jag vill bli något stort :d

Hur många bloggläsare i snitt har du? :)
Det är olika, men det är inget jag vill säga iaf :)

kommer du någonsin komma över jacob eller så?
Haha, vem har ställt denna fråga? frågan var anonym iaf, men kan se på IP-anressen att personen kommer från samma stad som jag ;) Men hur ska jag veta det liksom, jag är ju ingen spåkvinna :p

har du hört Desirée nilssons(dessies) nya låt om du har tycker du den är bra? om du inte har hört den kan du lyssna på den på vår blogg har ett innlägg om den :)
Yes den har jag hört, inte min smak på musik. Något får den att bli dålig, brukar oftast gilla nästan all musik annars.

Kan du berätta en hemlighet om dig själv?
Då är det ju ingen hemlighet längre?

Vad vill du med din framtid, alltså vad vill du bli och sånt?
Jag vill bli något stort, flytta till Los Angeles eller något där någonstans, gifta mig, ut och resa och se världen, bli världsförälder (någon gång i mitt liv) och en massa annat kul :D

Vart ifrån får du inspiration? (kläder) :))
Olika, jag har liksom inte dirket någon person som inspirerar mig. Jag köper det jag tycker är snyggt helt enkelt (:

nämn något du är bra på att göra! finns alltid något! :D
Haha, oj shit! Kan inte komma på något så där speciellt just nu..ingenting faktiskt :)

Mikaelah

Jag vet inte vem Jacob är, men jag vet att jag kommit över alla mina ex, trots att jag aldrig trodde att det skulle gå. Så det finns nog hopp för dig också! :)

2011-06-24 11:50:02
URL: http://ihuvudetpamikaelah.spotlife.se

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback