Sleep

Hej!
Kvällen igår var helt bäst, vi tog kort i solnedgången och gick ut till en udde och tog helt awesome kort där!
Vi badade nästan hela tiden, grillade och kollade på Ps. I love you. När filmen var klar satt jag och Ella och stor lipa verkligen! Inte för själva filmen, men den väckte så många känslor liksom. Så där satt vi mitt i natten iaf, haha.

C o l o u r

Hur har du lärt dig så många språk för att vara 99:a? o.o Jag är själv 96:a och kan bara svenska, engelska, lite japanska och lite franska... x3 blir så avundsjuk på de som kan mycket språk! <3

2011-06-05 12:29:45
URL: http://colourmylife.blogg.se/
C o l o u r

sv: Jaså. ^^

2011-06-05 20:23:59
URL: http://colourmylife.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback