Photos from yesterday

När de kom in ville inte min storebror vara med på bild, haha!
Gulleplutt lillebror :D
Japp, detta hade jag på mig :)
När vi kom hem åt vi kladdkaka ^^
Min storebror ville aldrig vara seriös på bilder, så jag hotade honom att om han inte va seriös skulle jag lägga upp denna, och det gjorde jag ju nu..
När vi kom hem till pappa så åt vi hemmagjord prinsesstårta, gott!
Och här kommer lite bilder på alla nior när dom skulle till balen, alla var så himla fina!
Hihi, söta lilla Oda som tar kort ^_^
I slutet när alla nior hade kommit så träffade jag även på sötaste Ioanna :D

linh to phuong

åh vilka fina bilder!

2011-06-17 20:44:40
URL: http://madebylinh.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback