Åska och annat trams

Hej, förlåt för dålig uppdatering men hela veckan har internet strulat pga alla åska som kommit.
Idag är det bara en vecka kvar tills vi har skolavslutning, när får ni sommarlov? Och jag ska snart cykla iväg till pappa för att hämta mina skor som kommit på posten, kan inte vänta på att se dom!

Förövrigt så var jag med Ella och Hill i tisdags och jag och Ella blev så sjukt glada över att hitta 2 st "PS. I love you" filmer på Ica. Vi hoppade runt och var allmänt glada när vi skulle gå hem och hämta pengar. I onsdags var jag sjuk och igår var jag med Hedda och Linnea. Jag var så trött att jag somnade i vår soffa när dom var hemma hos mig, sov i minst en halvtimme, pinsamt!!


Amanda

sv: Haha, asså försök bara att gå som vanligt med hälen före, (inte för att jag går speciellt proffsigt i dom haha) Men aa iallafall, det enda är att försöka gå som man gör i alla skor :) fast håller med, dem är rätt svåra haha.

2011-06-10 19:46:18
URL: http://aahlin.devote.se

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback