A kiss

Hej, förlåt för min sega uppdatering. Men solen skiner, det är 26° i skuggan och jag vill vara ute och bli brun. Så är det! Ikväll ska jag troligen träffa Adam och Anton om det går, tror det är ett år sedan vi träffades :)
Imorgon kväll flyttar jag till mamma och på lördag åker Moa och Clara till Music Factory i Skara så jag kommer inte ha något att göra under hela veckan, får väl se vad som dyker upp.

DANIELLA - photography & design

vilken söt design du har! :)

2011-06-29 23:38:18
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback