Frågor

Namn: Filippa Cervin
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Vill ha!
Längd: 166 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunett och het, filippa du vet ;)
Fräknar: Jao :(
Motto: I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.
Önskar du att du bodde någon annan stans? USA, USA, USA!
Dricker du? Cola?
Använder du droger? Fan heller!
Vad gör dig arg? Mycket, folk som förstör för andra just nu iaf
Gillar du att tvätta? Usch!
Gillar du berg och dalbanor? Det är typ det bästa som finns!

Senaste...

Låten du hörde? Radio Ga Ga - Queen
Personen som ringde? Linnea
TV-program du såg? Ingen aning
Person du tänkte på? Dig..

För eller emot...

Långdistansförhållanden? För
Utnyttja någon? EMOT!
Självmord? Emot
Använda droger? Helt onödigt och knäppt, emot!
Sex före äktenskapet? Lika mycket kärlek i det, så för!
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För

Favorit...

Låt: Big in Japan - Apha Ville, Radio Ga Ga - Queen, 99 red ballons - Nena
Sak att göra: Äta är gott :)
Sport: Dans, om det räknas?
Dryck: Cola :)
Kläder: Alla!
Film: Ps. I love you
Bil: Ingen aning, kan inte sånt!
Serie: Scrubs
Har du någonsin... Ljugit för någon? Har väl alla?

Antal...
Gånger du vart kär? Tre
Gånger ditt hjärta brustit? Många
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning, inget?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag går i grundskolan?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hm, när jag fyllt år för flera år sedan? Haha
Pålägg som gäller: Smör, ost
Dagens dryck: Apelsin juice :)

Senaste...

boken du läste? Tillsammans - Andra boken
Personen du fick e-mail av? Lookbook
Personen du skicka brev till? Längesedan så kommer inte ihåg
Personen du fick sms av? Linnea
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Min riktiga familj? flera år sedan..
Saken du köpte? Mjukisbyxor
Vad har du gjort idag? Varit hos tandläkaren
Var det kul? Nej
När stiger du upp på morgonen? Olika
Gillar du att slåss? Nej?
Brukar du svära mycket? Ja, tyvärr
Vad har du på dig? Shorts och tjöcktröja
Vad ska du göra ikväll? Sova antar jag?
Vad är du allergisk mot? Ingenting
Var har du ont? I mitt hjärta
Använder du hårspray? Händer, men inte ofta
Kan du stå på händer? Nej :$
Håkan Hellström eller The Ark? HÅÅKAAAN ♥
Salt eller socker? Ja alltså socker är ju inte gott på popcorn, och salt är ju inte gott på typ glass?
Gillar du ketchup? Lite :D
Är du glad nu? Helt okej
Var du glad igår? Om jag var!
Vad dansar du till? 80-tals musik får mig oftast att vilja dansa
Stockholm ... ? Helt okej, lite för stort bara, man hittar inget
Göteborg är... ? Åh, jag älskar gbg!
Kan du sjunga? Om man gillar falsk och dålig röst kan jag väl det ^^
Spaghetti eller makaroner? Båda smakar ju typ likadant?
Land du vill besöka? Usa, Spanien (åker dit i sommar), Italien (kanske ska dit över nästa helg), JAPAN!!, Kina, Thailand, Frankrike, haha jag kan nog fortsätta i evigheter!

MADDES

Kikar in och önskar dig en fin tisdag!

2011-07-05 13:59:38
URL: http://maddisenj.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback