I Älmhult

Hej alla fina!
Sitter här i Älmhult just nu hos min mormor & morfar, vi har precis bokat hotell i Göteborg. Vi kom överens om att åka till Liseberg imorgon och sedan bo på hotell, så det ska bli kul. Vi har nyss slaktat grisen också (ja alltså inte en riktigt gris, utan en pengagris), det blev någonting på 400 kr var tror jag + att jag ska jobba ihop lite pengar idag. Vi brukar varje år åka någonstans med mormor & morfar varje år, förra året var vi i Danmark och shoppa och gick på Tosselilla som ligger i Tommelilla och året innan det var vi på Kolmården tror jag (?).
Kram på er ♥



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback