How my summer will look like

Alltså hur fort har inte det här lovet gått? Känns som om det inte är alls många veckor kvar :(
Nu i veckan är moa och clara borta hela veckan, så då har jag inget att göra.
Veckan efter det åker jag till Älmhult, blir kanske Danmark och Tosselilla då och på helgen KANSKE Italien med pappa och moa.
Sen så är moa och clara borta igen för då är dom på Ven.
Sen åker jag till Halmstad med familjen på pappas sida.
Sen så blir det KANSKE italien med pappa och moa på v31 helgen.
Sen åker jag till Mallorca med familjen på mammas sida.
Sen ingenting och veckan efter börjar vi :O
Jag får liksom typ ingen tid till kompisar eller nåt :(
Alltså hur fort har inte det här lovet gått? Känns som om det inte är alls många veckor kvar att göra nåt på :(
♥ Nu i veckan är Moa och Clara borta hela veckan, så då har jag inget att göra.
♥ Veckan efter det åker jag till Älmhult, blir kanske Danmark och Tosselilla då om jag har tur och på helgen KANSKE Italien med pappa och moa.
♥ När vi kommer hem så är moa och clara borta igen för då är dom på Ven.
♥ Och när dom har kommit hem åker jag till Halmstad med familjen på pappas sida.
♥ Veckan efter så blir det KANSKE italien med pappa och moa på v31 helgen.
♥ Sen åker jag till Mallorca med familjen på mammas sida.
♥ Och veckan innan vi börjar ska jag inte göra någonting.

Jag får liksom typ ingen tid till kompisar eller nåt :(

Moa

vilka kompisar? (:

2011-07-01 16:27:15
Nellie

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 14:30:52
URL: http://gravidforsakring.net

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback