Down to town for a ride

Hej alla fina!
Jag ska trax ner till stan för att kolla om de har några Reebook Easytone, Moa sa nämligen att det fanns på rea där. Hoppas det finns i min storlek!!
Sen ska vi åka och köpa lite godis och chips till ikväll, det är ju trots allt fredag ;)
Nisse (de som inte vet vem han är så är han min låtsaspappa) kom även hem precis och berättade att vi skulle hem till Karro & Roger och äta kvällsmat där, det blir säkert trevligt :)
Ha en bra dag!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback