what is love for me


Kärlek kan vara vad som helst, t ex sitt djur, vänner, pojk/flickvän eller sin kamera.
Om man kommer in på det där med pojk/flickvän så är kärlek för mig att man gillar varandra, lite mer än som kompisar. Jag själv skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som inte gillar mig mer än som kompis. Folk kan gå från att vara ovänner och skriva "jag hatar dig!" till att skriva "jag älskar dig ♥", men så är det inte, det tar tid att älska någon. För älska och hata är två så sjukt starka ord, åt var sina håll.
Om det är ett djur så kan det vara att man blir så sjukt ledsen och deprimerad när djuret dör eller måste avlivas, jag vet många som blivit jätteledsna och kunnat börja gråta var som helst för att den verkligen älskar sitt djur. Att skiljas från något man levt med länge är jättesvårt att vänja sig vid, jag har dock inte haft något husdjur själv på grund av att jag är jätterädd för djur.
Om det är ett föremål så skulle det kunna vara att man nästan inte skulle kunna släppa taget om saken, som sin kamera t ex. Så är det för mig, jag tar med min kamera nästan vart jag än går!

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Vad är kärlek för mig.
Dag 4 - Min bästa vän.
Dag 5 - Mina syskon.
Dag 6 - I min handväska.
Dag 7 - Min födelsedag.
Dag 8 - Det här får mig att må bra.
Dag 9 - Det här får mig att gråta.
Dag 10 - Mina rädslor.
Dag 11 - Min favoritplats på jorden.
Dag 12 - Det här saknar jag.
Dag 13 - Mitt rum.
Dag 14 - Mina favoritsaker.
Dag 15 - Min inspiration.


Eva

Super fin blogg! :)

2011-01-06 19:09:02
URL: http://fiiiniss.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback