My siblings




Eftersom du aldrig kan vara seriös på bilder nu för tiden får jag lägga upp bilder sen vi var små :)

Shit, jag tror att detta kommer bli det svåraste jag skriver om i denna lista. För om man räknar med alla låtsas syskon har jag sjukt många. Därför berättar jag bara om min brorsa som är mitt helsyskon, alltså vi kommer från samma mamma och pappa. Han heter André och är 15 år. Tack vare honom finns jag idag, för när jag var liten sprang jag ut på gatan och då kommer en stor lastbil. Och då hade jag jättetur för han såg efter mig och såg att den kom, då sprang han ut och hämtade mig. Kanske inte låter som värsta "superhjälte-historien" men jag hade ju trots allt inte funnits. 
Halvlång, brunt hår och blå ögon, så skulle man kunna beskriva honom. Vi är inte sådana syskon som bråkar och nästan slår ihjäl varandra. Han små retas lite när som helst, då kan jag bli irriterad men sen är det inget mer med det. Det var nog mest när vi var minde som vi bråkade med varandra riktigt mycket. Jag typ nöp honom och slog honom i ryggen, då kunde han slå till mig på armen och så började jag gråta. Haha!

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Vad är kärlek för mig.
Dag 4 - Min bästa vän.
Dag 5 - Mina syskon.
Dag 6 - I min handväska.
Dag 7 - Min födelsedag.
Dag 8 - Det här får mig att må bra.
Dag 9 - Det här får mig att gråta.
Dag 10 - Mina rädslor.
Dag 11 - Min favoritplats på jorden.
Dag 12 - Det här saknar jag.
Dag 13 - Mitt rum.
Dag 14 - Mina favoritsaker.
Dag 15 - Min inspiration.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback