My best friends


Jag har många vänner, men det är 3 stycken som är mina bästa vänner.
Ni har hört allas namn nämnas i bloggen eftersom det är dom jag umgås mest med.
Den ena är Moa, vi är låtsas systrar och bor i samma hus. När man är med henne har man nästan aldrig tråkigt, inte ens om vi spelar dator. Vi gör allt tillsammans, åker på semester, sover över även fast vi bor i samma hus, shoppar, fotograferar, går och fikar, och massa mer. Om vi skulle börja bråka så skulle det aldrig hålla länge, för det är sjukt svårt att bråka med någon i samma hus och vara ovänner. Så vi vet att vi inte kan börja bråka. Dessutom är du bäst!
Clara är också en av dom 3. Vi gör inte lika mycket tillsammans men när vi är har vi jättekul, jag längtar tills i höst för då kan vi ta sällskap till skolan med varandra. Eftersom att vi går på olika skolor just nu. Vi har många minnen ihop även fast vi inte är syskon. Vi lärde känna varandra genom Moa tror jag, och det var i somras som vi började umgås tillsammans utan att någon annan var med. Och så är du bäst på att göra fina naglar.
Och så måste jag säga att när det var 10 års jubileum för Neverstore hade vi verkligen sjukt kul och jag glömmer dagen aldrig!
Hill är min låtsas syster också, fast på min mammas sida. När vi väl är med varandra kan vi ha skit kul, till och med när vi är sjuka. Dock tror jag att vi bakar och äter för mycket, haha! För vi äter nästan jämt, inta bara onyttig mat. Du är nästan den enda som vill vara med mig på idrotten när vi kör pingis eller badminton eftersom jag är bollrädd och det gör så jag blir skit kass! Och du väntar alltid på mig efter idrotten när jag blir färdig sist för att jag måste fixa mig. Till slut vill jag säga att du ser jätterolig och söt ut på bilderna när vi åker Balder, för håret är i hela ditt ansikte och du ser ut som ett litet troll.



Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Vad är kärlek för mig.
Dag 4 - Min bästa vän.
Dag 5 - Mina syskon.
Dag 6 - I min handväska.
Dag 7 - Min födelsedag.
Dag 8 - Det här får mig att må bra.
Dag 9 - Det här får mig att gråta.
Dag 10 - Mina rädslor.
Dag 11 - Min favoritplats på jorden.
Dag 12 - Det här saknar jag.
Dag 13 - Mitt rum.
Dag 14 - Mina favoritsaker.
Dag 15 - Min inspiration.

Clara

Åååhh Filippa! Älskar dig!! <3

2011-01-06 19:33:00
URL: http://clarasummerton.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback