Introduce myself

Jag heter då alltså Filippa, blogg-namnet Elicie kommer ifrån mitt mellannamn Elicia översatt till franska. Jag är 11 år och fyller 12 den 20 januari detta året. Jag har två familjer eftersom mina föräldrar är skilda. På min mammas sida har jag en låtsas syster, två låtsas brorsor och min storebror. På pappas sida har jag en låtsas syster, en låtsas bror, två halv brorsor (tror jag det heter) och min storebror där igen :)
Jag älskar allt som är gulligt och rosetter. Jag brinner för japansk Guary-stil, som Foki alltså. Mina ögon är gröna och jag har fräknar. Mitt hår är färgat brunt men min riktiga hårfärg är brunt också, jag slingade blont en gång och ångrade mig sedan efter cirka ett halvår. Min längd är 1,65 lång och jag gillar sommaren för att då blir man brun. Jag bor i en liten stad där nästan alla känner varanda längs Vättern. Livet utanför bloggen är trist och långtråkigt, men som Alfons farmor sa "Man måste ha tråkigt för att veta när något är som bäst".

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek. 
Dag 3 – Vad är kärlek för mig.
Dag 4 – Min bästa vän. 
Dag 5 – Mina syskon. 
Dag 6 – I min handväska. 
Dag 7 – Min födelsedag. 
Dag 8 – Det här får mig att må bra.
Dag 9 – Det här får mig att gråta. 
Dag 10 – Mina rädslor. 
Dag 11 – Min favoritplats på jorden. 
Dag 12 – Det här saknar jag.
Dag 13 – Mitt rum
Dag 14 – Mina favoritsaker
Dag 15 – Min inspiration

Cornelia

Sv; nej jag jobbar inte gratis ;)

2011-01-03 10:10:26
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
klara hellström

du går alltså i 5an? :o

Du ser mycket äldre ut!

2011-01-07 13:08:13
URL: http://kklarahellstroem.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback