Vad jag köpte..

Alla bilder jag tog på jeansen blev jättedåliga så jag fick ta en från hemsidan.
Jag är iallafall nöjd med min shopping och det mesta har jag köpt för mina presentkort så jag betalade nästan ingenting för detta :)
Parfymen har jag tipsat er om tidigare och idag passade jag på att köpa den, 435:-
Jag köpte även en tuperingskam som jag glömde att ta med på bild.

Lots of love ♥

hedda

du har så himla snygg kläd smak!! super fina kläder du har köpt!! parfymen doftar underbart:D

2011-02-02 15:45:51

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback