Tidsfördriv


Är du singel?
Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland
Är du kär just nu? Jag tror det
Senaste du var kär? Nu
Har du någon gång snått din kompis flickvän/pojkvän? Nej
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Vad gillar du för stil på tjejer/killar? modeinriktat typ, haha

Fullständigt namn? Filippa Elicia Cervin
När fyller du år? 20 Januari
Har du några percingar? I öronen
Vilken årstid är bäst? Sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut? Hotellfrukost med massa exotisk frukt
Vad älskar du mest på denna jord? Nästan allt,
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Haft/har ni något husdjur? Nej
Vem står för underhållningen? Många
Hur längesen var det du träffade din mamma? Idag
Hur länge sen var det du träffade din pappa? Idag
Hur gamla var dina föräldrar när dom blev tillsammans? Vet inte
Vad har du gjort idag? Varit i skolan och hjälpt till med maten, finns inte så mycket mer typ
Har du varit glad idag? Klart!
Har du varit ledsen idag? Nej
Vad ska du göra nu? Göra färdigt detta
Har du gjort något dåligt idag? Tror jag inte
Vad händer imorgon? Vet inte
Har du varit i skolan idag? Ja
Hur mår du just nu? Trött och har nästan inget att göra
Är du hungrig? Lite
Vad är klockan just nu? 20:44
Vem ringde dej senast? Orkar inte kolla på mobilen
Vem smsa dej senast? Orkar inte kolla

Jossie

sv: tack för att du deltar! :) meddelar dig när vinnaren är utsedd! :D

2011-01-14 22:13:07
URL: http://Jossies.se
sacha

nu är tävlingen avslutad kolla om du vann om inte så kommer de snart en ny tävling :)

2011-01-14 22:53:54
URL: http://saaacha.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback