This makes me feel good


Vad som får mig att må bra är när jag känner mig lycklig.
Det kan vara för vad som helst, t ex när jag fick min kamera, snacka om att jag var lycklig! Och på juldagen när jag fick min pälsväska, alla stunder jag varit glad och alla stunder då jag tyckt att allt varit så perfekt. Det behöver inte vara för att man får något, det kan vara bara känslan. Att vara med min familj och ha det mysigt är jättekul faktiskt, dock är ju jag inte själv så social till sånt. Men de gånger som det händer, dom är så bra.
Och när jag är med folk som får mig att må bra, kompisar och folk i allmänhet. Men den bästa känslan är när man känner sig omtyckt, då vill man bara ha kvar det där och låta klockan stanna. Lycklig.

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Vad är kärlek för mig.
Dag 4 - Min bästa vän.
Dag 5 - Mina syskon.
Dag 6 - I min handväska.
Dag 7 - Min födelsedag.
Dag 8 - Det här får mig att må bra.
Dag 9 - Det här får mig att gråta.
Dag 10 - Mina rädslor.
Dag 11 - Min favoritplats på jorden.
Dag 12 - Det här saknar jag.
Dag 13 - Mitt rum.
Dag 14 - Mina favoritsaker.
Dag 15 - Min inspiration.

vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-10 21:34:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback