Snart flyttar Foki till Thailand

Jag läste precis på Fokis blogg att det är bara ca 60h kvar tills hon flyttar. Jag minns i början av vintern, då var det jättelångt kvar när hon berättade men nu är det så nära. Jag blir samtidigt glad och ledsen på samma gång.
Det som gör mig glad är att hennes blogg kommer bli tusen gånger bättre och jag kommer få som en känsla att jag flyttar med, sättet hon skriver liksom.
Det dåliga är att jag nu insett att jag aldrig någonsin kanske kommer få träffa min förebild och tjejen som inspirerat mig, med allt!
Jag drömmer om att flytta utomlands när jag blir stor, helst Japan men eftersom det är så dyrt där så skulle det aldrig gå, men att drömma om något är tillåtet och en dag kanske det blir verklighet.
Jag önskar henne all lycka i världen ♥

|| BellaTheAsianOne ||

kul att du är med :d ja kontakta alla när tävlingen är avslutad <3



allt bra då ?

2011-01-30 15:30:43
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
hedda

å visst är hon söt!!!



allt bra då???

2011-02-02 16:04:05

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback