Skövde för att köpa kläder

Bild från min födelsedag
Idag ska vi åka till Skövde för jag och Hill behöver nya kläder till klassfesten :)
Vad jag behöver och vill ha:
Jeans (behöver)
Tröja (vill ha)
Parfym (vill ha)
Mössa (behöver)
Knästrumpor (vill ha)
Smycken (vill ha)
Så jag hoppas att jag kommer hem med något av det som jag behöver iallafall och inte bara en massa skit!
Apropå klassfesten så tror jag att jag har glömt att berätta för er att vi ska ha det på torsdag, ska bli så himla kul.
Lots of love ♥


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback