My first love


Min första kärlek, det måste nog varit mamma & pappa. Det var ju dom jag lärde känna först i hela världen, jag levde med dom varje dag. Det gör jag ju nu med, men det var ju helt omöjligt att inte tycka om sina föräldrar när man var så liten eftersom man inte kände någon annan.
Alla andra har berättat om deras första kärlek som har varit om en kille eller tjej de träffat. Men kom igen, älskade inte du dina föräldrar när du var liten eller?

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Vad är kärlek för mig.
Dag 4 - Min bästa vän.
Dag 5 - Mina syskon.
Dag 6 - I min handväska.
Dag 7 - Min födelsedag.
Dag 8 - Det här får mig att må bra.
Dag 9 - Det här får mig att gråta.
Dag 10 - Mina rädslor.
Dag 11 - Min favoritplats på jorden.
Dag 12 - Det här saknar jag.
Dag 13 - Mitt rum.
Dag 14 - Mina favoritsaker.
Dag 15 - Min inspiration.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback